środa, 24 lutego 2016

PRZYGODA RÓZIOWEGO JEDNOROŻKUŁCA ("Dziennik" The Killer'a... Jeff'a The Killer'a...)

... W końcu te grube dupy ze mnie zeszły!!! Ale pies Knife-Riki, Tytan, Śmierć... Jak kto woli-mnie zaczął gryść, bo nosiłem piżamkę różowego jednorożca (trza będzie ją ściągnąć z dupska...)!!!

(One hour later...)

Jestem na spacerze z Smile'm i... I... I... I... I Rikim!! A Ben je z Aresem Natalii XD... Dziwne... Te piesły się lubią... Ha!!! Gejjjjj.... Poczekajcie! To MÓJ pies jest homo?! Nie... To pies Knife jest homo... Albo obaj!!! Nieeee!!! Muszę jej o tym powiedzieć!!!

*Dryyyn, dryyyn... Po sygnale nagraj wiadomość... Piiiiiiip!!*

-FUCK!!!

Nagle mój fon:
-"Mam dziwne wrażenie, że zrobiłem to znów... 6 ciał bez głów..."- i nie skonczył przeze mnie:
-Halo?
-Nooo... Dzwoniłeś, nie? Czego ode mnie chceta?-Knife odzwoniła?! WOOOW!!
-No bo ten...
-No czen?
-No bo nasze psy... Są... Ha!! Gejjj...
-Mój pies ma dziewczynę, idioto...
-Co?!
-Nioom...
-To mój pies jest... Nie, nie, nie! To niemożliwe!!
-A czemu nie?
-Nie wiem... Ale nie!
-Dobra! Ja kończę! Nara!
-Nara....


I co ja tera zrobię?! Mój pies jest... Poczekajcie... To tylko przyjaciele... *FACEPALM*... Ehh.. Kij... Idziem dalej...

(Two hours later... U Knife...)

Z BUTA, Z BU...
Nagle Knife otwiera drzwi:
-Nie, nie, nie!! Z BUTA, Z BUTA WJEŻDŻAM nie będzie!! A tym bardziej nie JEDNYM KOPEM WYŁAMUJĘ ZAMEK!!!
-Heh... Co ty? Wróżbitka?
-Nie... Słyszałam jak wbiłeś kod do bramy i twoje kroki na korytarzu... Marny z ciebie morderca...
-Oł... I... Nie jestem marnym mordercą!
-Eh.. Nie mam zamiaru się z tobą kłócić, ok?
-Okey...
-Kawy?
-Ssssoczek...
-To właź z tymi piesłami...
-Łokej...


(U Knife w domu?! O.O)

-To o czym chcesz pogadać?
-Mam tylko jedno, małe pytanie...
-Dajesz.
-Od kiedy TY taka MIŁA?!
-Ehh... No bo... Bo... Bo... Bo Natala zginęła!
-Co?!
-Żartuję!!!
-Hehe...
-Heh...
-A tak naprawdę to dlaczemu?
-Bo i tak kłótnie są bezsensowne...
-W sumie... Ale przyjemne XD
-I poprawiają humor XD
-My mamy down'a? XD
-Od zawsze! XD
-DOWN'Y 4EVER!!! XD
-DOWN'Y 4EVER!!! XD





TO BE CONTINUE...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz