piątek, 26 lutego 2016

Skojarzenia... XD ("Dziennik" Skojarzeńca XD (czyt. Bena Drowneda!)

Pewnego dnia po konkursie "MISZCZA CIĘTEJ" wracamy (niestety...) do... SZKOŁY! ;-; Ale przynajmniej jest matma i kompy! Przynajmniej... Ale dobra! (Ta herbatka XD) Wracajmy do szkoły!;-; (tak, za każdym razem, kiedy będzie słowo "szkoła" będzie ta emotka ";-;") (Wiem, że jest boska! *w*)

(Na angliku...)

(Pani od anglika (angila XD))
-Tak więc, dodajemy "e" na (dach XD) koniec i czytamy to et (dla niekumatych to wyraz "eat" a w czasie przeszłym to "ate" (Normalnie chyba zostanę nauczycielem XD))
-A jak to mamy napisać??- Jason... Ty nieuku...  
- No wiesz... Każdy ma swoje skojarzenia jak to napisać. Możesz to napisać bla, bla, bla...
"Skojarzenia powiadasz >:D"- Te moje zboch myśli... XD No i, że Jeff siedział za mną z Niną (współczuję stary XD), to zaczął się ciąć, kiedy Nina mówiła:
-Jeff'y! I love you!
I wtedy Jeff walnął CIĘTĄ (Ciętą, bo się tnął XD Łapiecie suchara? XD)
-I love u...
-*w*
-And other letters like x,y,z XD
-;-;... Ale i tak cię love!
I wtedy weszła... BELLA DROWNED! (DUN, DUN, DUUUN!!!) (GOD, WHY?!?!!?) No i, jak mnie zobaczyła, to od razu obok mnie usiadła ;-; Nie wiem dlaczemu ona jest moją fangirl... Przecie ją prawie zabiłem psycho!!!! Ale... takie życie... I zaczęła rozmowę:
-Ben! Wiesz... Jesteś tak gorący jak...
-Nie dokańczaj... Proszę... Daj mi się skupić...
-*W*
I tak teraz się na mnie paczy... TO JE CREEPY!!! Chociaż to jest CreepyPasta... Błagam przerwę!!!
(DRYŃ, DRYŃ MOTHERFUCKER!!!!)

-YAY!!- Ja z Jeff'em krzyknęliśmy chórem.
A tam... TVN! Nie no... SILVER Z MECHANICZNYMI RĘKOMA I NOGAMI!!! Będę mógł z nim grać *w*. Dlaczemu nie z Jeff'em?? Bo on jak ze mną przegra, to bierze nóż (ten ode mnie *W*) i zabija mi... MOJĄ KONSOLĘ!!! ZA KAŻDYM RAZEM!!! I za każdym razem wydaję 30000$ (Tak... Tak drogo...) na nową...


TO BE CONTINUED...




Sorry, że nie było trochę długo "Dziennika" Bena...



Nauczyciele (Babki i facie od anglika, matmy itp.) - Pomarańczowy
Jason - Bordowy
Nina - CZERWONY!!!! Nie Nina... Będziesz miała Granatowy
Bella - Jasny granat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz